Sfeerfoto’s zeggen veel meer dan packshots (foto’s tegen een witte achtergrond). Met een sfeerfoto focus je op beleving en kan je echt uitstralen waar jij als bedrijf voor staat. Maar ze zelf maken is uiteraard veel werk, en misschien heb je helemaal geen idee hoe je dit iedere maand opnieuw in die overvolle agenda moet inplannen… Daarom is het uitbesteden van je productfotografie zo interessant: je hebt iedere maand voldoende content, waardoor je nooit zonder foto’s of inspiratie zit.

Van moodboard tot uitwerking

Samen werken we een moodboard uit op Pinterest. We denken na over de waarden waar jij voor staat, en hoe dit tot uiting komt in je fotografie. Daarna ga ik voor jou aan de slag, en je krijgt jouw beelden binnen de week aangeleverd.

Focus op beauty, mode en lifestyle

Mijn focus ligt op de beautysector, mode en lifestyle. Of je nu zelf de ontwikkelaar bent van je product, of werkt met producten van leveranciers: in beiden gevallen is productfotografie interessant. Zeg nu zelf: als jij met producten van leveranciers werkt, en je net dezelfde foto’s deelt als je collega’s, dan ben je toch minder uniek? Dus ja, zelfs als je met leveranciers werkt is het belangrijk om ijzersterke content te hebben.

Graag samenwerken?